Tuesday, February 5, 2008

Eu sunt...



M-am gandit pana astazi cum ar fi bine sa ma prezint...


Nu-ti pot spune cu exactitate de unde vin. Astazi locuiesc in Bucuresti, saptamana trecuta am respirat aerul sofisticat al Parisului, iar maine as putea negocia un contract nou in New York. Si ador Berlinul.

Eu cumpar! Sunt platit (astazi de Fabrique) pentru a selectiona, negocia si achizitiona bunuri de consum (fashion oriented) adresate unei anumite piete. Adica-ti studiez nevoile - incerc sa-ti aflu atat nemultumirile, cat si preferintele. Ma intereseaza ce te influenteaza si care-ti sunt reperele, mai ales daca apartii unei piete tinere si esti un consumator fara experienta.

Am dezvoltat o relatie bizara cu Bucurestiul. Traiesc cu el "on and off" de cand am intrat in proiectul FABRIQUE. Astazi ii sunt loial si ii dau toate sansele, ieri am fugit de el in sudul Frantei, iar maine as putea sa-l desfiintez din nou. Este foarte amestecat. N-are niciun stil. O casa superba din interbelic aici, un bloc urat acolo, un magazin de lux vis-a-vis de un second-hand. Poate ca asta-i stilul lui...

Mai vorbim si maine.

4 comments:

rita sordida said...

Incantata!
Noi suntem ei, bucurestenii, nici noua nu ne prea place aici, trecum cu vedera cladirile de metal si sticla, inchidem ochii la vetigiile cazute ale unui oras interbelic stralucitor, si ne bucuram sa gasim haine de firma in cosuri ascunse in spatele unor magazine second hand.
Noi te asteptam de mult.

Anonymous said...

Buna dimineata. Ce buna e o cafea tare ce miroase a migdala...mmm si o bluza aruncata pe mine, simpla si eleganta totodata,ador lucrurile simple...pana in aprilie cu ce ne delectam?

je

Anonymous said...

Citeva obs referitoare la sales speech ul tau:
- esti confuz, amesteci orasul cu consumatorii ceea ce denota imaturitate - iar aste te pozitioneaza mult mai adinc in periferia B24Fun decit vrea aroganta ta aura de buyer cosmopolit.

good luck!

The Buyer said...

Pentru "anonymous": Multumec pentru feedback (simteam nevoia unei reactii "impotriva"), desi recunosc ca m-am simtit un pic lezat.
In primul rand, consumatorii sunt direct influentati de orasul in care traiesc, iar evidentierea acestei legaturi nu are nicio legatura cu imaturitatea. "Periferia B24FUN" este o sintagma pe care nu o definesti si, in consecinta, nu o pot intelege. Luata "ca atare" nu are niciun sens.
In fine, ma bucur sa fiu catalogat drept cosmopolit. Ma defineste ca personaj.
Te asteptam pe site, din aprilie!