Friday, February 22, 2008

KSUBI Eye - Hip Sunglasses



s-a dezvoltat ca un fashion label cunoscut si recunoscut la nivel mondial… Timp de 6 ani, ideile, personalitatea si originalitatea au consolidat pozitia brand-ului pe piata internationala. In jurul lui s-a format o subcultura underground si chiar un stil de viata.



“It’s a modern punk classic, a soft-core youthful rebellion and above all, an energetic exercise in art and humour”.



KSUBI este un label agresiv, care iese in fata in industria modei prin publicitatea nefireasca si prin actiuni obscene, destul de controversate.


In 2004, George Gorrow si Dan Single au lansat colectia de ochelari KSUBI. Fiecare rama are un design unic si inovativ. Modelele sunt botezate dupa numele prietenilor apropiati ai designerilor: “Skennar”, “Milka”, “Ozlem”, “Huw” sau “Willy”.


In octombrie 2006, in cadrul expozitiei fotografice KSUBI, Magnus Opus si-a prezentat noua colectie de ochelari, intitulata “ KSUBI for Dickheads”. Lansarea a avut loc in mai multe  orase mari din Australia si Noua Zeelanda si a calatorit la Londra si Paris, in cadrul targului international Silmo.

In 2007 ochelarii KSUBI puteau fi gasiti in mai multe locatii din Londra: Bluebird din Chelsea, Behave in Soho sau No-One in Shoreditch. Dar si in alte buticuri exclusiviste, din toata lumea: magazinul ‘Bring Back Life’ din New York; in flagship store-ul KSUBI din Sidney, la Colette si Surface 2 Air in Paris; American Rag, Dog, The Wall, Bambi & Faline si Lynx in Japonia; F95 Store si Mykita in Berlin; Pede & Stoffer si Paris Texas din Copenhaga.

Toate numele de mai sus reprezinta locatii super-hip in orasele lor. In Bucuresti, KSUBI Eye vor fi prezenti, din aprilie, in concept-store-ul online FABRIQUE. Inca o victorie, spun eu! J  


No comments: